V SH Czarna Piątka

V SH Czarna Piątka

wtorek, 13 października 2015

Wyjazd do teatru + nakrycia głowy + biwak inauguracyjny

1. Drogie zuchy! Drodzy rodzice!
Już teraz pragnę Wam zdradzić, że już wkrótce będziemy zdobywać sprawność "Aktora". Pierwszym naszym krokiem ku temu będzie zwiedzenie ze wszystkich stron wspaniałego Teatru Rozrywki w Chorzowie na ul. Konopnickiej 1. Taka niepowtarzalna okazja zwiedzania od strony kulis słynnego teatru jest możliwa dzięki pani Szymczak - mamie jednego z harcerzy naszego szczepu. Zwiedzanie jest oczywiście darmowe i obowiązkowe dla którzy chcą zdobyć sprawność. Wyjście będzie możliwe, jeśli pojedzie na nie min 10 zuchów z naszej gromady - proszę, aby zgłaszać się do mnie smsowo lub na zbiórce do 18.10.15.
Nasze wyjście odbędzie się w ramach zbiórki 22.10.15. Zakładamy pełny mundur, zabieramy legitymacje, 2 bilety za 2,40 oraz zgodę rodzica. Spotykamy się o 14:00 na przystanku autobusowym "Aleja Róż" w Dąbrowie Górniczej. Powrót ok. godziny 18.


2. Ostatnio nasze zuchy dostały paczkę od Ekoludka a w nim regulaminowe nakrycia głowy - które, należy nosić zawsze do munduru. Udało nam się je ufundować z pieniążków przeznaczonych na nagrody biwakowe z racji tego dostali tylko ci, którzy na biwaku w Tucznawie byli. Jeśli kogoś nie było, a pragnie mieć pełny mundur ma możliwość zakupy nakrycia głowy przez internet - proszę więc, aby zainteresowani dali mi pieniążki do 22.10. - koszt kapelusza zuchowego (dla dziewczynki) to 21 zł, a czapki (dla chłopca) to 19 zł, wtedy zrobię zamówienie zbiorowe.





3. Bardzo dziękuję delegacji naszej gromady za wspólnie spędzony czas na biwaku naszego Szczepu. Jeszcze raz gratuluję zdobycia sprawności słoneczko/wilczek! Mam nadzieję, że teraz wiecie oraz pamiętacie jak powstał ruch zuchowy, kim były Wilczki, w jakie zabawy bawiły się dzieci sto lat temu oraz jak żyły w zgodzie z przyrodą :)


Krótka fotorelacja na facebooku V Szczepu Harcerskiego "Czarna Piątka" ---> TUTAJ




Czuj!
pwd. Ewelina Stanek 

6 komentarzy:

  1. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Same nakrycia głowy są bardzo fajne i ja również od zawsze lubię je nosić. Właśnie dlatego bardzo chętnie kupiłam sobie kaszkiet https://hatfactory.pl/kaszkiety/161-1985-beret-damski-maciejowka.html który jak dla mnie jest idealnym nakryciem głowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że bardzo fajnym i zarazem oryginalnym nakryciem głowy jest kaszkiet i ja jestem ich wielką zwolenniczką. Tym bardziej, że jak jeszcze widziałam na stronie http://www.kobiecybialystok.pl/kaszkiet-damski-maciejowka/ to właśnie taki kaszkiet damski najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń